Зеленогайський ЗДО "Сонечко", Зелений Гай
Миколаївська область, Миколаївський район

Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти

 

Результати моніторингу якості освіти

Що таке якісна дошкільна освіта

https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/14.01/numo/dshkilnoi-osvitibatki.pdf

ECERS-3: шкала оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти

http://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/ecers-shkala-ocinyuvannya-seredovisha-rannogo-ditinstva

 

 

Довідка про проведення моніторингового дослідження рівня сформованості життєвих компетентностей дітей старшого дошкільного віку та якісної підготовки до навчання в школі в  2022-2023 н.р.

 Відповідно до ст.7 Закону України «Про дошкільну освіту»,  “Щодо забезпечення  наступності  дошкільної та початкової освіти.”(Лист  МОН  України від 19.04.2018 №1/9-249); “Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н/р щодо формування у  дітей  та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок”   (Лист МОН України  від № 1/9-385 від 20.07. 2020 року); інструктивно-методичних рекомендацій МОН від 06.11.2015,№ 1/9- 535 «Щодо визначення рівня  розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі», спрямовуючи освітній процес на реалізацію вимог Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти), програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина» та їх наступність зі стандартами початкової школи, з метою забезпечення якісного рівня підготовки дітей до навчання в школі.

Відповідно до річного плану роботи ЗДО на  2022-2023 навчальний рік, з метою визначення рівня сформованості знань, умінь і навичок дітей старшого дошкільного віку при переході на наступну сходинку життя  – школу  в   дошкільному закладі протягом квітня – травня місяців 2023р. проведено моніторингове дослідження рівня сформованості життєвих компетентностей  дітей старшого дошкільного віку.

Перевірка рівня сформованості життєвих компетентностей дітей старшого дошкільного віку охоплювала наступні питання:

– аналіз рівня засвоєння програмових вимог вихованцями старшого дошкільного віку;

– відповідність рівня знань дітей вимогам Базового компоненту дошкільної освіти, програми розвитку дітей дошкільного віку «Дитина»;

– підвищення якості навчально-виховного процесу відповідно до потреб сьогодення.

– оцінювання стану системи освіти відповідно до завдань державної політики в галузі освіти;

– залучення  батьківської  громадськості до процесу поліпшення якості освіти ЗДО.

Питання підготовки дітей до школи  завжди було  пріоритетним у  дошкільній освіті. Ще більшого значення воно набуло  з внесенням змін  до закону  України   «Про дошкільну освіту» від 05 09. 2017р  № 2145-VІІІ., а саме    із запровадженням   обов’язкової  дошкільної освіти дітей п’ятирічного віку та  “Щодо забезпечення  наступності  дошкільної та початкової освіти.”(Лист  МОН  України від 19.04.2018 №1/9-249);

 

Ми в соцмережіFacebook

 

Логін: *

Пароль: *